Soukromé podnikání může přinášet leckomu leccos. Někdo se díky tomuto s úspěchem realizuje, někomu toto dělá dobře, někoho to může třeba zachraňovat od beznaděje, již by z nějakého důvodu mohl na trhu práce pociťovat. A je pochopitelné, že se nesmí zapomenout ani na to, že se soukromým podnikáním také vydělává. A to poslední – tedy výdělek – je pochopitelně to nejpodstatnější, to, co se v žádném podnikání nedá oželet. Jakmile by práce nevedla k dosažení zisku, bylo by její provozování nesmyslné.
Ovšem má-li se podnikat, a to i na internetu, je záhodno od počátku počítat s tím, že se tu nikdo nedočká dostatečných příjmů automaticky, a o nějakých horentních částkách si může takový podnikatel obvykle nechat jedině tak zdát. Jistě, i těch se dá dosáhnout, ale ne jenom tím, že má dotyčný co nabídnout, že má skvělou nabídku zboží a služeb za velice příznivé ceny, jimž zákazníci neodolají. Nejprve je totiž třeba najít právě takové zákazníky.
Ten, kdo provozuje web na internetu, to má ve srovnání s majiteli klasických provozoven v tomto ohledu svým způsobem jednodušší a svým způsobem složitější. Výhodou tu je skutečnost, že je na internetu značné množství uživatelů a tato síť umožňuje lehce využít klidně i nabídku podnikatele z druhého konce světa, což u kamenných provozoven nepřipadá v úvahu, jenže zároveň je tu vzhledem k silné konkurenci velice pravděpodobné, že lidé jenom tak nenajdou přesně tu nabídku, již jim někdo předkládá, nějaký ten web se mezi těmi dalšími snadno ztratí a tudíž nemůže přinést žádoucí efekt.
A aby se takový web a nabídka na něm dočkaly žádoucího ohlasu a přinesly podnikateli to, co přinést mají, je nezbytné využívat optimálně SEO marketing. Jenom díky tomuto lze často dosáhnout toho, aby podnikatel se svou nabídkou na internetu zabodoval. Tedy aby si vydělal aspoň tolik, aby mělo smysl v podobném podnikání pokračovat.